Koliko stane virtualna pisarna? Osnovni paket za nizko ceno omogoča najem in uporabo poslovnega naslova ter sprejemanje in posredovanje vse poslovne pošte, na voljo pa je tudi napredni paket, ki vključuje še nekatere dodatne storitve, ki podjetjem lahko poenostavijo poslovanje, ukvarjanje s pošto in računovodstvom. Na naslovu https://www.samostojnipodjetnik.si/virtualna-pisarna/ si lahko ogledate ponudbo in točne cene!
Virtualna pisarna je idealna za samostojne podjetnike

Imate s.p.? Tudi samostojni podjetniki potrebujejo sedež podjetja, zato morajo registrirati poslovni naslov. Tega je možno tudi najeti, in to za nizko ceno! Virtualna pisarna, z najemom katere za nizek mesečni znesek dobite poslovni naslov ter možnost sprejemanja poslovne pošte, predstavlja idealno izbiro za samostojne podjetnike in za vse tiste, ki šele odpirajo svoj prvi s. p. Če se odločite za njen najem, s tem pridobite:
- naslov, ki ga lahko uporabite za registracijo podjetja in za vse namene poslovanja,
- sedež podjetja na dobri lokaciji v Ljubljani,
- naslov za prejemanje poslovne pošte,
- tedensko obveščanje o prejemu pošte, pri čemer ste pri priporočenih pošiljkah o prejetju obveščeni takoj,
- možnost skeniranja prispelih pošiljk ter njihovo posredovanje po elektronski pošti,
- napredni paket omogoča tudi pošiljanje poslovne pošte direktno v računovodstvo, kar močno olajša poslovanje,
- vsa potrebna soglasja za ustanovitev podjetja in opravljanje dejavnosti na izbranem poslovnem naslovu,
- z doplačilom pridobite tudi možnost uporabe coworking prostora ali sobe za sestanke na vašem poslovnem naslovu,
- prav tako pa so z doplačilom na voljo tudi digitalizacija izdanih računov in druge računovodske storitve.
Virtualna pisarna je veliko cenejša od najema poslovnega prostora
Če želi posameznik delovati kot samostojni podjetnik, mora ustanoviti s. p. Pri ustanovitvi podjetja mora navesti tudi naslov sedeža podjetja. Sedež podjetja se lahko nahaja na katerem koli naslovu, pri čemer se največ samostojnih podjetnikov odloči kar za domači naslov, saj je tako najlažje.

Vendar pa se mora podjetnik pri tem zavedati:
- da bo z registracijo podjetja na domačem naslovu slednji postal tudi del različnih evidenc in bo v njih javno objavljen,
- da bo naslov v javnih evidencah dostopen tudi več let po tem, ko se morda posameznik sploh ne bo več ukvarjal s poslovno dejavnostjo,
- da bo tako čisto vsak, ki bo videl kontakt vašega podjetja, vedel tudi, kje ste doma.
Zaradi tega pri registraciji podjetja ni najbolje uporabiti domačega naslova, ampak je pametneje izbrati drug poslovni naslov. Pri tem za samostojne podjetnike posameznike najboljšo rešitev v ta namen gotovo predstavlja virtualna pisarna, saj:
- je veliko cenejša od najema pisarne ali poslovnega prostora,
- je tako možno na najbolj enostaven in cenovno ugoden način pridobiti poslovni naslov in registrirati sedež podjetja na naslovu izven vašega doma,
- je z njo možno zasebno življenje ločiti od poslovnega,
- se je tako možno izogniti nepotrebnim stroškom, saj veliko samostojnih podjetnikov za opravljanje svoje dejavnosti poslovnega prostora sploh ne potrebuje,
- se vam tako ne bo treba ukvarjati s pridobivanjem soglasij za opravljanje dejavnosti.
Hitreje do lastnega podjetja
Podjetje je v Sloveniji možno hitro odpreti, saj je celoten postopek odpiranja zelo enostaven. Ta postopek pa se lahko po nepotrebnem zaplete, če samostojni podjetnik želi registrirati podjetje v nepremičnini, katere lastnik ali solastnik je nekdo drug. V takšnem primeru mora podjetnik pridobiti pisno soglasje lastnika (ali lastnikov, če je teh več), s katerim ta dovoljuje registracijo in opravljanje dejavnosti v svoji nepremičnini. Najem poslovnega naslova vam omogoča, da se vam ni treba ukvarjati z zamudnim pridobivanjem soglasij, kar pomeni, da lahko tako podjetje odprete na veliko bolj enostaven način ter tako za ustanovitev podjetja poskrbite še hitreje.