Google ADS oglaševanje za spletne trgovine

Google ADS oglaševanje res deluje! Zanj bi se morala odločiti vsaka spletna trgovina, saj je to najlažja pot do novih strank. Če želite več strank, se odločite zanj in videli boste, da deluje! Z njim se namreč lahko približate svoji ciljni publiki in ji predstavite izdelke, ki si jih želijo kupiti. Spletni oglasi se namreč uporabnikom spleta pojavijo točno v trenutku, ko iščejo določeno stvar na spletu, da bi jo kupili. Zaradi tega so bolj dovzetni za tisto, kar ponuja oglas, oziroma zaradi tega obstaja večja verjetnost, da se bodo odločili za nakup izdelka v vaši spletni trgovini.  

Kako oglaševati spletno trgovino? 

Spletna trgovina potrebuje kupce. Kako do njih? Pri tem vam lahko pomaga Google ADS oglaševanje. Če namreč hočete, da bodo kupci vedeli za vašo spletno trgovino, jo morate oglaševati. Pri tem imate na izbiro različne možnosti, a ker so kupci danes vajeni, da izdelke iščejo predvsem preko spleta, se splača investirati v spletne oglase. Z njimi se lahko približate kupcem in jim omogočite, da izdelek, ki ga iščejo, kupijo ravno v vaši spletni trgovini in ne kje drugje. 

Kako deluje Google ADS oglaševanje? 

ads oglaševanje

Google ADS oglaševanje deluje drugače kot druge vrste oglasov. Logično je, da podjetja zakupijo oglasna mesta v revijah, ki so zelo brane, ter na lokacijah, mimo katerih vsak dan vozi in hodi veliko ljudi. Podobno pa velja za splet, ki ga prav vsi uporabljamo vsakodnevno. Čeprav obiskujemo različne spletne strani, pa vsi uporabljamo tudi spletne iskalnike, v katere vpišemo tisto, kar iščemo. Če hočemo kupiti nek izdelek, v iskalnik napišemo njegovo poimenovanje in se nato odločimo za nakup pri enem od ponudnikov. Google ADS oglaševanje vam omogoča, da: 

  • bo vaš oglas na čisto na vrhu vseh iskalnih zadetkov za določen izdelek (recimo črni čevlji, otroške hlače, keramična skodelica s potiskom itd.), 
  • bodo vaš oglas videli potencialni kupci, ki so se že odločili, da bodo kupili nek izdelek, zato iščejo le še spletno trgovino, kjer bodo dejansko opravili sam nakup, 
  • bodo obiskovalci vedeli, da obstaja vaša spletna trgovina in da v njej lahko dobijo točno tisto, kar iščejo, 
  • ne boste plačali za sam prikaz oglasa, ampak boste zanj plačali le v primeru, če bo kupec res kliknil nanj in preko njega obiskal vašo spletno stran, 
  • pribavite kupce nekega izdelka ravno v vašo spletno trgovino in tako prehitite konkurenco.