Potiskan trak za lepljenje paketov

Pri lepljenju paketov se potiskan trak enako dobro obnese od nepotiskanega, hkrati pa lahko z njim označite svoje pakete, jih opremite s svojim logotipom oziroma z drugim sporočilom, kar je gotovo velik plus. Možno se je odločiti tako za enobarvni kot za večbarvni tisk, medtem ko je lahko motiv ali napis zasnovan popolnoma glede na vaše želje in zahteve. S tem poskrbite, da boste dobili izdelek, ki bo oblikovan po vaši meri oziroma po meri vaših strank.

Kje naročiti tisk na lepilne trakove?

Ponudniki embalažnih in pakirnih rešitev ponujajo številne izdelke, med katerimi nista zgolj embalaža in pakirni material, ampak tudi različni pripomočki za pakiranje. Pri njih tako lahko naročite tudi lepilne trakove različnih vrst, običajno pa je pri vsaki vrsti omenjeno tudi to, ali je ob enem možno poskrbeti tudi za možnost tiska. Tako lahko pri njih naročite tudi potiskan trak, kar pomeni, da vam nikakor ni treba posebej iskati tiskarja ali koga drugega, ki bo poskrbel za to, ampak se lahko o tisku odločite že pri samem nakupu traku za lepljenje paketov oziroma pakiranje. Eden od ponudnikov, ki vam nudi izdelavo takšnega traku, je tudi podjetje Intercommerce, kjer so vam na voljo zelo raznolike in kakovostne pakirne rešitve ter vse ostalo, kar potrebujete za pakiranje. Nudijo tudi različne možnosti tiska na izdelke, ki jih kupite pri njih.

Kakšna je cena tiska?

lepilni trak

Potiskan trak je le malenkost dražji od nepotiskanega. Torej njegova cena ni dosti višja kot v primeru, če se za tisk ne bi odločili. Prav to je razlog, da v primeru nakupa lepilnega traku vsekakor velja razmisliti, ali bi tega personalizirali in opremili z izbranim napisom, motivom ali logotipom. Zaradi tega ne boste imeli namreč skorajda nič večjih stroškov, prednosti takšnega traku pa je kar nekaj, zato bi bilo škoda, če teh prednosti ne bi izkoristili. Zanjo se še posebej splača odločiti vsem, ki se ukvarjajo z izdelavo določenih izdelkov ali proizvodnjo dejavnostjo, lastnikom spletnih trgovin in vsem ostalim, ki svoje izdelke pošiljajo po pošti oziroma preko dostavnih služb.